ضربان قلب من حسین است

 

 

ضربان قلب من حسین(علیه السلام) است

براستی این حسین کیست که عالم همه دیوانه ی اوست

 

♥♥♥این حسین کیست
که عالم همه دیوانه ی اوست♥♥♥
براستی کیست او؟
که همه برای دیدن شش گوشه اش هلاک اند....
کیست که تو اربعین رکورد روشکست!!!
کیست که مسیحی ها هم برای زیارتش در اربعین ودرآن شلوغی وسیل جمعیت به کربلا رفتند.....؟!!؟!!؟
کیست که عشقش هم در قلب مسیحی هاست هم درقلب شیعیان و...است!
بله....من افتخار میکنم که چنین امامی دارم♥
براستی که همه ی ائمه(علیهم السلام) اینگونه اند
و هرکدام جایِ خاصی در قلب یک شیعه دارند
ما افتخار میکنیم....که عشق ائمه ی اطهار :علی،حسن،حسین،سجاد،باقر،صادق،موسی کاظم،علی بن موسی الرضانقی،تقی، حسن عسکری واباصالح المهدی(علیهما سلام)
در قلب ماست 

 

 اللّهُمَّ عـَجــِّـل لـِـوَلــیـِّـکــَ اَلفــَــرَج





:: برچسب‌ها: حسین , امام حسین , ضربان قلب , ضربان قلب من حسین است , غشق امام حسین , امام حسین علیه السلام , عاشورا , این حسین کیست , این حسین کیست که عالم همه دیوانه ی اوست , ashoura , ashura , ashora , ashuora , ضربان , عشق امام حسین , اهل بیت , مذهبی , مطالب مذهبی , مذهبی باش , ما افتخار میکنیم , شیعه , شیعه شو , شیعه باش , افتخارشیعیان , افتخار شیعیان , عشق اهل بیت ,
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
نویسنده : محب المهدی عج
تاریخ : پنج شنبه 11 دی 1393
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

[Comment_Gavator]
arash.azizi در تاریخ : 1393/10/11/4 - - گفته است :
[Comment_Content]


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: